Українська школа майбутнього твориться уже сьогодні

  

 

З 01 вересня 2018 р. в Новобузькій ЗОШ І-ІІІ ст. №10 41 першокласники розпочав навчання за новим Державним стандартом початкової освіти.

Нова українська школа це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті.

НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.

Сучасні діти потребують іншого ставлення до них з боку дорослих. Наші вчителі навчають першокласників мислити самостійно, уміти формувати власну думку, сприяють виробленню у дітей чітких життєвих цінностей, що допоможуть розібратися у великій кількості інформації, якою переповнений світ. Ткаченко Н.О. та Дмитрієнко С.М. будують освітній процес так, щоб школа стала для дітей школою радості, а для батьків – школою спокою».

Нова школа працює у нас на засадах «педагогіки партнерства». Це спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками, однодумцями, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат.

Головна ідея Нової української школи — компетентнісне навчання. Наші учні не просто набувають знань, а вчаться використовувати їх на практиці й опановують навички. Оцінювання на уроках спонукальне, а не каральне. Діти не бояться помилятися, вмотивовані самостійно виправляти помилки й досягати кращих результатів.

Аби діти розуміли взаємозв’язки й мали цілісну картинку світу, у перших класах інтегруються (об’єднуються) предмети. Новим предметом є інтегрований курс «Я досліджую світ».

Новий освітній простір – невіддільна частина оновлення української школи. Урізноманітнення варіантів організації освітнього простору в класі, використання мобільних робочих місць, які легко трансформувати для групової роботи, - таку ідею закладено в Концепції НУШ. Сучасний освітній простір дає можливість для різних форм освітньої діяльності, сприяє вільному розвитку творчої особистості дитини.

     

Саме у просторі реалізується процес соціалізації та адаптації особистості, формується певний образ, який відповідає тим культурним умовам та зразкам, в яких здійснюється сам процес становлення. Лише наявність комплексної концепції розвитку дозволить будь-який внесок в облаштування спланувати як крок до створення цілісного сучасного освітнього простору школи. Розуміння колективом школи як поточних проблем, так і потреб і побажань спільноти дозволило сформувати ключові ідеї, намітити перспективи, розробити плани їх втілення. Заклад освіти взявся за втілення Концепції з урахуванням як наявних можливостей, так і стратегічних планів розвитку. Велику увагу адміністрація закладу приділила створенню саме нового освітнього середовища. Було залучено всю шкільну спільноту до його формування. Вчителі, учні та їхні батьки, в першу чергу, зацікавлені в оновленні освітнього простору школи – а з іншого боку, саме вони, як основні користувачі цього простору, мають найглибше розуміння як поточного стану, так і потреб розвитку; їхній внесок в аналіз та планування освітнього простору в цьому сенсі є незамінний. Так, у закладі створено кольорове панно на стіні, рекламний банер, переобладнано ігрову кімнату, продовжується робота над реалізацією проекту «Ігровий майданчик». У навчальних кабінетах для учнів 1-х класів зроблені якісні ремонти та замінено підлогу в 1-Б класі; оснащені освітні осередки, для яких спонсори надали м’які куточки, килими, контейнери для зберігання дидактичних матеріалів, придбані ігрові комплекти, книги для класних бібліотек.

Відповідно до державної програми МОНУ ми отримали 74 найменування, 508 одиниць обладнання для класних кімнат 1-х класів: (повний перелік за посиланням: Перелік )

№ з/п

Найменування

К-сть

1 - А

К-сть

1 - Б

1

High-Speed Portable HD Doc Scanner(модель-S500A3B)

1

1

2

Персональний комп’ютер(ноутбук) Dell Inspiron 3552 (35P374H5IHDLBK) Black

1

1

3

Конструктор «Lego»

18

23

4

Ламінатор Agent OL-250-L-17

1

1

5

EPSONL3050 (Багатофункц.пристрій типу прінтер/сканер/коп.)

1

1

6

Папір А4(500 л.)

2

2

7

Стіл комп'ютерний (кутовий):

1

1

 

- стіл – 1 шт.

 

 

 

- тумба з шухлядами – 1 шт.

 

 

 

- підставка під системний блок – 1 шт.

 

 

8

Глобус

1

1

9

Адміністративна карта України з фіксатором

1

1

10

Демонстраційний комплект вимірювальних приладів

1

1

11

Мікроскоп дитячий

1

1

12

Набір настільних розвивальних ігор

1

1

13

Колекція «Мінерали та гірські породи»

1

1

14

Набір роздаткових планшетів клавіатури

1

1

15

Розвиваючі дерев’яні іграшки «Фантазуємо з резинками»

1

1

16

Набір грошових знаків

1

1

17

Ваги дитячі «JUNIOR BALANCE»

1

1

       

Кожна дитина неповторна, наділена від природи унікальними здібностями, талантами та можливостями.

Наша місія Нової української школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками. Ключ до успіху - розуміння труднощів дитини і спокійна батьківська впевненість в її можливостях. З такою підтримкою дитина буде відчувати себе в безпеці і легше впорається з будь-якими труднощами.

Корисні посилання:

 Нова українська школа

FUTURE CLASSROOM LAB ЯК МОДЕЛЬ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору. Нової української школи. Наказ МОН № 283 від 23.03.2018 року

 Як перетворити учнів на дослідників? Чотири ідеї для природничих дисциплін

 Сайт Нова українська школа

 Безоплатні навчально-методичні матеріали до підручика "Я досліджую світ" для 1-го класу Нової української школи

             Кейс-метод в освітньому процесі школи