Шкільний освітній компонент
Новобузька ЗОШ №10 знаходиться в постійному розвитку, відбувається безперервний процес самовдосконалення. Інакше школі жити не можна, тому що вона вчить, виховує, розвиває дітей, майбутнє нашої держави.

    Для чіткої, цілеспрямованої, системної роботи в школі є концепція розвитку школи та складено перспективний план розвитку. Цей документ відображає стратегічні цілі в освіті держави, органів управління освіти те безпосередньо школи, її колективу, учнів, батьків та спрямована на зміни на краще стосунків дітей і дорослих, їх ставлення до подальшої організації життя школи.

   Головне її призначення – допомогти в організації навчально-виховного процесу. Щоб кожен працівник, учень, батько знали, якою є школа сьогодні та якою ми її хочемо в майбутньому.

   І.Яким є навчальний заклад сьогодні?

(Демонстрація презентації)

  ІІ. Яким хочемо бачити навчальний заклад в майбутньому? (моделювання образу майбутнього)

   Навчаючись в школі дитина повинна вчитися жити в сучасних умовах. (демонстрація – Що необхідно сучасній людині для успіху?)

ІІІ. Як це зробити? (Вироблення плану дій щодо підходу від теперішнього стану до майбутнього)

   Колектив школи ці завдання реалізує через організацію навчально-виховного процесу в урочний та позаурочний час.

   Навчальний план школи включає кілька блоків:

        1) Загальноосвітній, до якого входять навчальні дисципліни, що дають учням змогу отримати уявлення про розвиток наук, здобути загальну середню освіту.

        2) Шкільний компонент, який формує кожна школа індивідуально, самостійно на основі врахування спрямованості пізнавальних інтересів, освітніх запитів, життєвих планів, індивідуальних особливостей учнів та можливостей педагогічного колективу і слугує створенню реальних умов для повноцінного розвитку кожної особистості, орієнтуючи таким чином навчальний процес на особистість кожного школяра.

   Розпочинаючи з квітня місяця ми створюємо комісію в школі, яка проводить співбесіди, анкетування з учнями, вчителями, батьками про стан профільної, до профільної, індивідуальної підготовки і ця комісія готовить предложення адміністрації школи по вдосконаленню шкільного компоненту.

   Шкільний освітній компонент нашої школи складає із декілька складових:

-        профільне навчання, що забезпечує поглиблене вивчення окремих предметів (згідно з профілем навчання), додаткових курсів;

-        Індивідуальний спрямований на забезпечення саморозвитку їхніх творчих здібностей шляхом вивчення курсів за вибором і факультативів, відвідування індивідуально-групових консультацій;

-        Допрофільне навчання 5-7 класи; 8-9 класи – основне завдання залучати школярів у широкий світ людського життя, прилучатися до різних видів діяльності, випробовувати свої практичні здібності.

      Як ми використали ці години?    (демонстрація слайдів).





   Висновки та пропозиції:

1)     Шкільний освітній компонент формує школа, що накладає на неї особливу відповідальність.

2)     Контролює роботу школи відділ освіти, але як говорять останні освітянські документи –  «Контроль і пряме втручання у навчальний процес мають поступитися місцем гнучкості, дієвості рішень, науково-методичним, прогностичним, експертним, інформаційними та іншими функціями», тому що шкільний компонент – це творча складова школи, вчителя.



   Одним із головних напрямків діяльності колективу школи є формування, зберігання і зміцнення здоров’я. Ми цього досягаємо через систему виховної роботи школи:

-        рада школи;

-        педрада;

-        класні керівники

-        вчителі.



   В школі проводяться уроки, на яких вчителі вчать дітей як зберегти своє здоров’я – це уроки ОБЖД, біології, основи здоров’я, уроки фізкультури, хімії, географії, літератури, економіки, фізики, етики;

-        проводять позакласні заходи, зустрічі з  лікарями, діагностична робота, в школі працює психологічна служба;

-        створені умови для харчування учнів школи;

-        в школі є внутрішній туалет;

-        дотримуються санітарно-гігієнічні  норми;

   Ми віримо в те, що навчаючись в ЗОШ №10 рівень культури учнів нашої школи буде підвищуватись, тому, що отримуючи настанови на довге здорове життя, учні навчаться зберігати та зміцнювати здоров’я своє та оточуючих.

   А здоров’я людини – це щастя. Закінчити хотів такими словами:

«Світ, в якому ми живемо – це море. Хочеш пливти? Побудуй корабель із добрих справ та міцного здоров’я.»

   Колектив школи вірить в те, що наша школа є таким кораблем для всіх нас учнів, вчителів та батьків.

 

 

                                                      
Категорія: Мої статті | Додав: хімік (11.04.2013)
Переглядів: 980 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]