12:12
Про підготовку та організований початок 2012/2013 навчального року

               Про підготовку та організований початок 2012/2013  навчального року

НОВОБУЗЬКА  ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 10



НАКАЗ


2
3.07.2012 р.                                                                                                                   №   

 

Про підготовку та організований
початок  201
2/2013 навчального року       

З метою забезпечення організованого початку нового 2012/2013 навчального року  

Н А К А З У Ю:

1. Створити моніторингову групу у складі:


Керівник групи: 
Сенчин В.А. – директор школи

Члени гру
пи     Попова Т.Л.. – заступник директора з НВР                              
                       
     Кулай Н.Ф.. – заступник директора з ВР                              
                        
   Литвиненко І.В.- голова ПК                              
                        
   Дмитрієнко С.М.. – педагог –організатор                              
                        
   Тріско Л.В. – відповідальна за охорону праці

                            Воробєй Л.М.- головний бухгалтер                             
                        
   Мартинович П.Р.- завгосп

                            Журба С.В.- медсестра                              
                        
                              

для оперативного аналізу стану підготовки школи до організованого початку 201
2/2013 навчального року та своєчасного розв’язування виявлених шкільних проблем.

2. З
авгоспу школи Мартиновичу П.Р.

2.1. Взяти під персональний контроль план ремонту шкільних приміщень, навчальних кабінетів, який затверджений СЕС і відділом освіти.

2.2. Завершити перевірку і складання актів ревізії інженерних комунікацій школи, підготувати необхідні документи до прийому навчального закладу комісією  до
19.08.2012 року.

2.3. Вирішити організаційні питання щодо забезпечення школи миючими та іншими засобами
 до 29.08.2012 року.

2.
4. Доповісти про стан готовності 29.08.2012  року.

3. Заступнику директора з НВР
Поповій Т.Л..:

3.1. Завершити комплектування 1-х
та 10-х  класів до 15.08.2012 року.

3.2. Опрацювати списки мікрорайону школи для визначення стану охоплення навчанням дітей 6-18 років середньою освітою до
15.08.2012 року.

3.3. Забезпечити підготовку навчальних приміщень школи  до
01.08.2012 р. Провести перевірку готовності всіх приміщень до роботи у новому навчальному році з оформленням Акту по кожному приміщенню (класи, спортзал, майстерні, сортивне обладнання тощо) підписаного членами комісії школи.

 

3.4. Підготувати проект розкладу навчальних занять для учнів на І семестр 2012/2012 навчального року до 30.08.2012 року.   


3.5. Підготувати на затвердження навчальний план роботи школи до 19.08.2012 року.

3.6.. Завершити спільно з діловодом школи Шарамет Т.О.. комплектацію і   оформлення педагогічних кадрів до 25.08.2012 р.


3.7.. Підготувати проект наказу про заходи щодо адаптації учнів 5-х класів до 20.08.2012 р.

3.8. Підготувати на затвердження план роботи школи на 2012/2013  навчальний рік до 15.08.2012 року.

3.9.. Опрацювати організаційно-методичні рекомендації  про особливості викладання навчальних дисциплін та організації методичної роботи на 2012/2013 навчальний рік.

3.10.  Проконтролювати подальше навчання випускників 9-х та 11-х класів до 30.08.2012 року.

 

 3.11.      Інформацію про готовність навчальних закладів до нового навчального року надати до відділу освіти до 17 серпня 2012 року.



4. Заступнику директора з ВР Кулай Н.Ф.:

4.1.  Підготувати рекомендації та сценарії проведення свята «Дня Знань» 1-го вересня 2012 року до 27.08.2012 року.

4.2. Підготувати аналіз оздоровлення дітей протягом 2012/2013 навчального року та літа 2012 року до 27.08.2012 року. .  Підготувати графік харчування учнів до 30.08.2012 року.

4.3.  Підготувати на затвердження план виховної роботи школи до 27.08.2012 року.

4.4. Опрацювати організаційно-методичні рекомендації щодо виховної роботи на 2012/2013 навчальний рік до 25.08.2012 року.

5. Голові ПК Литвиненко І.В. (за узгодженням):

5.1. Провести спільно з заступниками директора огляд готовності навчальних приміщень школи до початку нового 2012/2013  навчального року 01.08.2012 року.

5.2.  Контролювати проведення безкоштовного медичного огляду працівників школи.

6. Завідуючій бібліотекою Бушко К.В..:

6.1. Забезпечити своєчасне отримання навчальної літератури та скласти графік отримання підручників класними керівниками та класоводами.

6.2.  Здійснити підбір літератури до Першого уроку.

 

6.3. Підготувати на затвердження план роботи шкільної бібліотеки до 25.08.12 р.

7. Класоводам, класним керівникам, вчителям-предметникам, завідуючим навчальними кабінетами, майстернями, спортивними залами:

7.1. Підготувати навчальні приміщення, закріплені ділянки, майданчики до нового 2011/2013 навчального року до 01.08.2012 року.

7.2. Взяти участь у роботі районних секційних засідань вчителів 29.08.2011 року.

7.3. Взяти участь у роботі районної серпневої конференції педагогічних працівників 29.08.2011 року.

7.4. Взяти участь у роботі педагогічної ради 31.08.2011  року.

7.5. Забезпечити явку учнів у святковому одязі на урочисте проведення Дня знань   01.09.2011 року.

7.6.  Підготувати та провести Перший урок.

7.7.  Скласти списки класів, соціальні паспорти та списки учнів за мікрорайоном.

7.8. Ознайомитися з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вивчення шкільних дисциплін у 2012/2013  навчальному році.

 

7.9.Забезпечити  проходження медогляду учнями класу.

 

7.10. Забезпечити відвідування учнями школи в шкільній формі, змінному взутті.

 

8.Медичній сестрі Журбі С.В.:

 

8.1.Контролювати проходження медогляду учнями та вчителями школи.

 

8.2.Забезпечти медичний контроль за організацією роботи шкільної їдальні.

 

9. Головному бухгалтеру Воробєй Л.М.

 

9.1.Підготувати тарифікаційні списки вчителів.

 

10. Відповідальній за охорону праці Тріско Л.В.

 

10.1.Оновити всю необхідну документацію з охорони праці та техніки безпеки до 25.08.12.

 

10.2.Проконтролювати проходження інструктажів з охорони праці та ТБ з працівниками та учнями.

 

 10.3 Провести    перевірку готовності всіх приміщень до роботи у новому навчальному році з оформленням Акту по кожному приміщенню (класи, спортзал, майстерні, сортивне обладнання тощо) підписаного членами комісії школи.



1
1. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.  

 

 

  

Директор школи     
                                                       В.А.Сенчин

 

 

 

 

Ознайомлені

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                               

Переглядів: 1807 | Додав: хімік | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]